Reacties van opdrachtgevers

Klaas Jan Vijn, interim management & consultancy: "Judith is een enthousiaste schrijfster die aan een half woord genoeg heeft. Groot voordeel is dat ze een brede achtergrond heeft en een natuurlijke interesse heeft in nieuwe informatie/kennis. Ze schrijft echt om het schrijven en dat ervaar je als je haar stukken leest. De teksten die ze voor ons bedrijf heeft gemaakt zijn geschreven in de taal en stijl die echt bij onze doelgroep past. Hierdoor krijg ik veel positieve reacties op mailings en dergelijke. Als we aan Judith vragen een tekst voor ons te schrijven of na te kijken, dan staat ze altijd voor ons klaar. Ze levert altijd binnen de afgesproken tijdslijn aan. Hierdoor is het voor ons erg prettig werken. Kortom, Judith is een fijn persoon om mee samen te werken en ook de prijs kwaliteit verhouding is hartstikke goed."

 

Ineke Blauw, eigenaar Kapsalon Ineke Blauw in Zijdewind: "Voor onze website hadden we goede pakkende teksten nodig. Maar waar begin je? We kwamen er niet uit. En toen was Judith er. Zo heerlijk! Judith neemt alle tijd voor je, alles gaat heel gemoedelijk en ongedwongen. En omdat ze doorvraagt en goed naar je luistert, snapt ze al snel hoe je het hebben wilt. Met haar teksten wist Judith precies de juiste snaar te raken. Judith was voor ons echt de juiste persoon om dit te doen. Ze dacht helemaal met ons mee en zorgde ervoor dat de website ons visitekaartje is geworden die we met trots kunnen laten zien."

 

Marco en Mirjam Buis, eigenaren Sportschool Fit & Relax Opmeer: "Omdat de website van de sportschool niet meer voldeed aan de wensen van nu, zijn we vol frisse moed aan de slag gegaan om een vernieuwde site op te zetten. Dat lijkt namelijk erg gemakkelijk... Maar al snel merkten we dat de boodschap die wij als bedrijf over willen brengen op papier heel moeilijk te verwoorden is. Hoe straal je sportiviteit uit in woorden, hoe zeg je oprecht dat we toegankelijk zijn voor iedereen en hoe kom je vertrouwd en gezellig over? Kortom, hoe maak je sfeer met woorden? Het neerzetten van één duidelijk verhaal, één lijn, zonder in herhaling en saaie verhalen terug te vallen, daar is een professional voor nodig. Judith is bij ons langs geweest, heeft vooral geluisterd en is aan de slag gegaan. Wat was het ontzettend fijn om die 'zorg' even los te laten. De opzet van Judith was direct de goede weg en zo is al heel snel een juiste vorm ‘geboren’ voor de vernieuwde website. Het resultaat is echt verbluffend fris, duidelijk en overzichtelijk. Wij zijn heel erg blij!"

 

Edwin Nunnink, uitgever bij Het Portaal Uitgevers en hoofdredacteur van Expovisie en Conference Matters"Judith beheerst alle facetten van het redactionele vak. In de ruim veertien jaar die ze voor onze titels werkt heeft ze vele artikelen geschreven, websites bijgehouden, e-nieuwsbrieven samengesteld, freelancers aangestuurd, eindredactie gedaan en de hoofdredactie over een magazine gevoerd. Ze beschikt over de bijzondere combinatie van het creatieve schrijverschap met een gestructureerde manier van werken. Judith gaat altijd heel planmatig te werk en weet zo altijd haar deadlines te halen. Ze beheerst alle schrijfstijlen en is op haar best met persoonlijke verhalen waarin de geïnterviewden hun menselijke kant laten zien. Die laten ook vaak weten dat ze het contact met Judith als zeer prettig en leuk hebben ervaren. Iets wat ik ten volle kan beamen."

 

Esmerij van Loon, hoofdredacteur van FashionUnited"Het meest knap van Judith vind ik zo snel als zij zich nieuwe branches en de bijbehorende vaktaal eigen weet te maken. Ze is een professionele interviewer die mensen vlot op hun gemak stelt en daardoor vaak onverwachte uitspraken weet te ontlokken. Dit is geen broodschrijver die voorspelbare teksten aanlevert. Judith schrijft origineel en verrassend. Ze is een vakvrouw die aan ieder verhaal net zo lang puzzelt en schaaft tot het klopt. In de jaren die zij als freelance tekstschrijver voor FashionUnited werkt, heeft zij bovendien nog nooit een deadline gemist."

 

Martijn Koks van Koks Advies en Uitvoering"Bij het opstarten van je eigen bedrijf komt er veel op je af wat je allemaal moet regelen. Eén van die dingen is een goede website. Ik kwam er al snel achter dat het maken van een goed aansprekende tekst, een tekst die mijn toekomstige klanten aanspreekt, een vak apart is. Uiteindelijk ben ik bij Judith terecht gekomen. Ik merkte al snel dat het een goede zet was om 't Teksthuys in te schakelen. Judith verdiepte zich echt in mijn bedrijf: wat heeft mijn bedrijf toekomstige klanten te bieden? Hoe wil ik me aan toekomstige klanten presenteren? Dat is in de tekst goed naar voren gekomen. Daarnaast vond ik het ook erg prettig dat Judith meedacht over andere zaken, zoals het ontwikkelen van mijn bedrijfslogo en de layout van de website. Van mijn klanten heb ik te horen gekregen dat het verhaal op mijn website erg prettig leest en 'laagdrempelig' overkomt. Voor wie zich goed wil presenteren op de manier die bij hem of haar zelf past, is Judith Munster van 't Teksthuys een echte aanrader."

 

Miranda van den Berge, communicatieadviseur Clup Welzijn Purmerend: "Ik ken Judith al heel lang en haar passie voor schrijven dus ook. Voor onze organisatie heeft Judith onder andere de teksten voor een Jaarimpressie geschreven. Ze interviewde acht heel verschillende mensen met een link naar Clup Welzijn. Het bijzondere aan Judith is dat zij door vooraf goed naar ons te luisteren in zeer korte tijd precies wist waar de interviews over moesten gaan en bij iedere geïnterviewde de juiste snaar wist te raken. Het resultaat: een korte, maar zéér krachtige jaarimpressie, waar zonder gebruik van moeilijke vaktermen precies in staat wat wij wilden overbrengen."

 

Daniëlle van der Lee, hoofdredacteur van vakblad Nataal en van het magazine Kindje op Komst: "Judith, wat is het een ontzettend leuk en interessant artikel geworden! We zijn er erg blij mee! Tekst in combinatie met de foto’s wordt een mooie publicatie. Dankjewel weer!"

 

Kees Vriend van Tuincentrum De Boet in Hoogwoud: "Judith heeft het ‘Boetgevoel’ goed weten te vangen in heldere en aansprekende teksten voor www.deboet.nl. Haar leuke vondsten en actieve schrijfstijl zorgen ervoor dat de klant op een aantrekkelijke manier online met De Boet kennismaakt. We zijn heel blij met het resultaat."

 

Ineke Blauw over een tussentijdse update van haar website"Wat ben ik toch blij met jou! De website ziet er goed uit en inderdaad: het valt niet op dat die ene foto weg is. De tekst vind ik ook prima, lekker begrijpelijk, leest makkelijk weg."

 

Martijn Koks van Koks Advies en Uitvoering over zijn persbericht: "Judith, bedankt voor het schrijven van het persbericht. Naast het plaatsen van alleen een advertentie een meer dan goede aanvulling. Tot nu toe alleen maar positieve reacties!"

 

Rita en Peter van der Laag van coachingbureau Talent!nzet: "Met dank aan onze tekstschrijfster Judith Munster van 't Teksthuys is de website vernieuwd. Judith heeft ons geïnterviewd en bijpassende teksten geschreven. Wij zijn erg tevreden met het resultaat!"

 

Jessica de Jong, eindredacteur bij uitgeverij Babybladen.nl over het eerste artikel van Judith voor het vakmagazine Nataal"Judith, bedankt voor je bijdrage aan Nataal. Je schrijft in een mooie leesbare stijl, die goed bij Nataal past. Het artikel is interessant en de juiste zaken zijn aan de orde gesteld. Het kan zo geplaatst worden. Prima! De volgende keer weten we je weer te vinden."

 

Thijs Burrie, eigenaar van Burrie Media in Purmerend en uitgever van magazines als Alle Mensen, Werken & Leren en Regio Zaken: "Sinds enige tijd schakelen we Judith regelmatig in voor journalistieke opdrachten ten behoeve van onze magazines. Ik ben zeer tevreden over haar artikelen. Judith heeft oog voor het nieuws en aandacht voor de juiste sfeer."

 

Heleen Raap van het kledingmerk HEBBEDING"Judith weet goed dat een verhaal begint met eerst maar eens goed te luisteren. Ze weet als geen ander dat een collectieverhaal voor een kledingmerk als Hebbeding net dat beetje extra duidelijkheid kan geven."

 

Ruud Schilder, vestigingsdirecteur Martin Schilder Schagen: "Na een kort gesprek wist Judith heel goed te vertalen welke boodschap wij wilden uitdragen. Dat kwam prima uit de verf in de tekst. En dit alles in een korte tijd. Want zoals het wel vaker gaat; alles moest snel klaar zijn om de deadline te halen."

 

Koen Spaansen, directeur kledingmerk Wings of Wonders"Luisteren, inleven, sterke stukken schrijven en daarbij het hogere doel niet uit het oog verliezen. Dit doet Judith zoals weinigen dit kunnen. Judith weet als geen ander hoe de modewereld de verhalen wil lezen!"

 

Meer reacties lezen? Klik dan even op mijn linkedinprofiel.